ОТГ Львівщини закуповують автобуси російського виробництва - Богдан Гагалюк PDF Друк e-mail
Написав NRU misto   
Середа, 11 жовтня 2017, 08:29

gagalyuk01Голова фракції Народного руху України у Львівській обласній раді Богдан Гагалюк у своєму виступі під час сесії оприлюднив факти закупівлі автобусів російського виробництва місцевими громадами Львівщини.
Подаємо текст виступу повністю:
Що спільного між виконанням програми «Розвитку освіти Львівщини» в частині закупівлі шкільних автобусів, ухвалою ЛМР щодо меморандуму про співпрацю між ТзОВ “Оптимум Фактор“, ЛК АТП № 1, ЛМКП “Львівтеплоенерго“ та ЛМКП “Львівводоканал“, та минулорічною спробою Міністерства Оборони України закупити російські шини для потреб ЗСУ?
Як ми пам’ятаємо, саме завдяки спільним зусиллям в тому числі і нашим, закупівля російських шин була зупинена і ЗСУ отримали шини українського виробника.
А тепер щодо закупівлі шкільних автобусів.
В минулому році на закупівлю 50 шкільних автобусів було консолідовано більше 73 млн грн. (52,8 млн грн. державний бюджет, 11,1 – обласний бюджет, 11 – районні бюджети). Спочатку планувалося закупити централізовано департаментом освіти ЛОДА, однак цього не вдалося зробити через проблеми з тендером. Тоді кошти віддали на місця. В результаті в кінці 2016 року Дублінська ОТГ купує автобус АС-Р – 4239 Мрія у ІП «АІС – Полтава» - а по суті на 95% російський ПАЗ де встановлено тільки сигналізація та сидіння.
Могло здаватися, що це прикре непорозуміння, однак ситуація повторилася в кінці квітня 2017 року, коли Новокалинівська ОТГ закупила аналогічний автобус.
Більше 2 млн грн. коштів, в тому числі і кошти обласного бюджету отримали російські виробники.
Як ми можемо апелювати до державних структур, допускаючи такі випадки у себе на місцях.
І на сам кінець щодо ухвали ЛМР щодо меморандуму про співпрацю між ТзОВ “Оптимум Фактор“, ЛК АТП № 1, ЛМКП “Львівтеплоенерго“ та ЛМКП “Львівводоканал“.
Тут також прослідковується слід російського бізнесу. Адже завуальовано коштами міського бюджету закриваються боргові зобов’язання перед “Львівтеплоенерго“ та “Львівводоканал“ товариства з обмеженою відповідальністю “Львівавтокомплектація“ безпосередньо пов’язаного з загальновідомим російським бізнесменом паном Чуркіним. Саме завдяки цій фірмі Львів отримав неякісні автобуси, які догнивають під плотом, автобусний завод фактично припинив своє існування і навіть гуртожитки цього заводу попри заборону відчуження неодноразова перепродані невідомо кому. Дійшло навіть до приватизації вестибюлів.
Прикро, що на четвертому році війни з окупантом дехто вимірює економію тільки у грошовому еквіваленті, не зважаючи на морально етичну сторону.